خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/28 - 15:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج‌الدینی:

دروغ پردازی ریاض علیه تهران برای انحراف افکار عمومی دنیا است

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: وزیر خارجه سعودی در حال فرافکنی و دروغ پردازی نسبت به ایران است تا افکار عمومی دنیا از واقعیت پشت پرده حامیان تروریست ها غافل شوند.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به اظهارات ضدایرانی فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود، وزیر خارجه عربستان، گفت: سعودی ها عامل اصلی ناامنی در منطقه هستند.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه عربستان با حمایت مالی، نظامی و اطلاعاتی از نیروهای تکفیری و تروریست های داعش موجب شد منطقه دچار چالش و آسیب شود.



وی ادامه داد: همچنین ائتلاف عربی به سرکردگی سعودی ها به کشور یمن تجاوز کرد تا در امور داخلی این کشور دخالت کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع ریاض با چراغ سبز آمریکا برای دستیابی به منابع انرژی یمن از هیچ اقدام ضدبشری دریغ نکرد و بر این اساس امروزه شاهد بروز فاجعه انسانی در این کشور هستیم.



نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به نظر می رسد وزیر خارجه سعودی در حال فرافکنی و دروغ پردازی است تا افکار عمومی دنیا از واقعیت پشت پرده حامیان تروریست ها غافل شوند.



به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود، وزیر خارجه عربستان در گفت‌وگویی با اندیشکده "واشنگتن اینستیتوت" مدعی شد: برخلاف ما، ایران بر روی تضعیف سلامت و امنیت جوامع و کشورها تمرکز کرده است.



وی مدعی شد که ایران به طور آزاد از آنچه که "گروه‌های تروریستی، گروهک‌های نیابتی، شبه‌نظامیان مسلح و رژیم‌های قاتل" می‌خواند، حمایت می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار